**Descripción de la Empresa**:Somos una empresa 100% mexicana con más de 25 años de experiência en conectar el talento con las empresas.**Misión del
**Vacante para la empresa Protalent en Monterrey, Nuevo León**: Importante empresa se encuentra en busqueda de:Customer Service**Requisitos**:- Preparatoria o
Objetivo del puesto:Brindar apoyo al departamento de customer service para una mejor atencion a los clientes de acuerdo a sus necesidades, requerimientos o
Empresa con 30 años en el mercado de la logística brindando soluciones especializadas al comercio internacional.Solicitamos **Ejecutivo Key Account /
**Requisitos**:- Carrera profesional: Licenciatura o Ingeniería a fin.- Horario : Vespertino- Experiência:Atención a Clientes- Mínimo un año en puesto
Somos una empresa con más de 30 años de experiência y estamos interesados en incorporar un talento que fortalezca nuestro equipo Comercial. Buscamos a una
**Summary**: The Customer Service Representative has the responsibility of interfacing directly with all external and internal Griffith customers regarding
Job Opening - Customer Service AdvocatePSC Industries in Monterrey, Mexico is offering an opportunity for a Customer Service Advocate who is looking to drive
**Forma parte del equipo, buscamos tu talento como Agente brindando Customer Service via chat y correos!****Funciones a realizar**: Responsable de atención al
.**ROLE PROFILE****JOB TITLE: Workforce Management Analyst****EXTERNAL JOB TITLE: Workforce Management Analyst OR WFM Analyst*****CITY & COUNTRY: Monterrey,
What you'll do- Generate and share ideas that lead to process efficiency and/or carrier experience imr- Perform time-sensitive, front-line, carrier-facing work
What you'll do- Generate and share ideas that lead to process efficiency and/or carrier experience imr- Perform time-sensitive, front-line, carrier-facing work
**Descripción de la Empresa**:Somos una empresa 100% mexicana con 25 años siendo el puente que conecta a las empresas con el talento que necesitan. Somos
**¿HABLAS INGLÉS ?...**¿TE INTERESARÍA ADQUIRIR CONOCIMIENTOS EN EL ÁREA DE SALUD MÉDICA?**¡TRABAJA DE LUNES A VIERNES!**EMPRESA LÍDER DEL SECTOR SALUD
At Cápita Works we are looking for a Customer Care Specialistto join our great team. If you have previous experience and are interested in the position,
.There are 7 billion people on this planet. And by 2050, there will be 2 billion more... many moving into urban centers at an unprecedented rate. Making sure
.There are 7 billion people on this planet. And by 2050, there will be 2 billion more... many moving into urban centers at an unprecedented rate. Making sure
What will you do?Follow up transactions effectively to ensure that the agreed quantities of products are delivered to the customer as set out in the sales
Improve the customer satisfaction accomplishing their requirements**Lear Corporation- Electronics, Apodaca, Nuevo León, México****Drive Your Career**Lear
**Customer Service Manager****Monterrey, N.L.*******About Optimas**Optimas is a global distributor of integrated supply chain solutions, and engineering