**About Stori**Stori is a fast-growing, venture-backed financial technology company, on a mission to democratize credit access for 400 million underbanked
The Role Stori's Analytics Engineering team's primary objective is to build easy-to-use, trustworthy, and reliable data products to serve the analytical needs
You will Drive customer and business recommendations through A/B testing, statistical modeling, and data visualization.Evaluate business performance by setting
The Role: The HRBP will serve as the primary point of contact for all HR-related matters for the call center operations team and will be responsible for
Somos **Empresa** líder a nível nacional que atiende a la población no bancarizada en México con más de un millón de clientes convertidos en usuarios
The Role:You would be responsible for designing and delivering training programs according to company priorities, established alongside your manager. This may
**STORI LA MEJOR FINTECH DE MEXICO****SOLICITA AGENTE DELIVERY***FUNCIÓN* : Responsabilidad primordial será asegurar el procesamiento puntual y preciso de
...EJECUTIVO TELEFÓNICO DE COBRANZA para diferentes campañas como son: TOTAL PLAY, IZZI COB, STORI, LIVERPOOL, PALACIO DE HIERRO, NISSAN, ENTRE OTRAS
Somos **Empresa** líder a nível nacional que atiende a la población no bancarizada en México con más de un millón de clientes convertidos en usuarios
Somos **Empresa** líder a nível nacional que atiende a la población no bancarizada en México con más de un millón de clientes convertidos en usuarios
**About Stori**Stori is a fast-growing, venture-backed financial technology company, on a mission to democratize credit access for 400 million underbanked
Puesto: Analista Senior de Prevención de Lavado de Dinero Objetivo del puesto: El objetivo principal es garantizar que la empresa cumpla con las regulaciones
**STORI LA MEJOR FINTECH DE MEXICO****SOLICITA AGENTE DELIVERY***FUNCIÓN* : Responsabilidad primordial será asegurar el procesamiento puntual y preciso de
EJECUTIVO TELEFÓNICO DE COBRANZA para: STORI o FINTECH TDC/créditos personales/hipotecarios, etc.- Experiência mínima de 3 meses en Call Center área de
EJECUTIVO TELEFÓNICO DE COBRANZA para diferentes campañas como son: TOTAL PLAY, IZZI,STORI, LIVERPOOL, DIMEX, PALACIO DE HIERRO, ENTRE OTRAS CAMPAÑAS
**STORI LA MEJOR FINTECH DE MEXICO****SOLICITA AGENTE DELIVERY***FUNCIÓN* : Responsabilidad primordial será asegurar el procesamiento puntual y preciso de
Somos **Empresa** líder a nível nacional que atiende a la población no bancarizada en México con más de un millón de clientes convertidos en usuarios
**About Stori**Stori is a fast-growing, venture-backed financial technology company, on a mission to democratize credit access for 400 million underbanked
**About Stori**Stori is a fast-growing, venture-backed financial technology company, on a mission to democratize credit access for 400 million underbanked
You will Drive customer and business understanding through A/B testing, statistical modelling, and data visualization Evaluate business performance by setting